Известие

Collapse
No announcement yet.

газов инжекцион на 3.2jts

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Значи от други форуми отзивите са че се бъгва тотално електрониката по запалването - кои инжектори кога пръскат и т.н. като кардиналния извод е Не.
    В Холандия правят ГИ за директно впръскване но е само за ВАГ машини - при него клапа управлява горивната магистрала и понякога пуска и бенз и газ едновременно, зависи от режимите.
    От два дена чакам оферта от Ланди Ит. поради причина че и те презентират LPG Di като нов продукт .
    И като се зачетох тук си помислих че има некой корифей постигнал това - ама явно си чешите езиците само .
    AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
      В mobile.de от 2231 Алфи 159 има 1 на газ и то на метан, и то 1,8
      Да но 1.8 мотора е друг ,не е JTS явно за това са успяли да и сложат метан.
      Alfa romeo GTVex
      Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
      Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
      Аudi A3 1.8 20V 02"

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
        отговарям примерно: заради кефа който ти прави тоя мотор без значение по колко км правиш!!! И второ-защо да даваш два пъти повече пари за гориво след като има алтернатива,и то съвсем нелоша

        според мен не е проблема в имането, а в даването на "грешни" пари за бензин в случая ...

        в крайна сметка както казаха колегите:всеки сам си решава на какво да кара.

        Важното е да се дава ГАЗ,било то в буквалния смисъл газ, или бензин
        Тънката ми мисъл е, че който смята парите за гориво за "грешни пари" не си купува 3.2.
        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Именно, ще е много голяма далавера вместо 15 бензин, да ти гори 15 газ и 4 бензин 20% са си 3литра и слагам минималното за палене - 1л.
          На практика спестяваш едно нищо, а уредбата струва мама и тате. И което също е много важно - не виждам кой ще ти я направи читаво и ще я поддържа.
          ако това са реалните цифри , то ти си прав

          това, което казах горе беше принципно положение.
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
            Именно, ще е много голяма далавера вместо 15 бензин, да ти гори 15 газ и 4 бензин 20% са си 3литра и слагам минималното за палене - 1л.
            На практика спестяваш едно нищо, а уредбата струва мама и тате. И което също е много важно - не виждам кой ще ти я направи читаво и ще я поддържа.
            Да , от газ може да се спести , но не и на JTS мотор.
            Има смисъл ако си в UK и искаш да влизаш с кола в центъра. /кола с LPG не плаща част от таксите , което по спомени е 100ина паунда на месец/
            ...

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
              Тънката ми мисъл е, че който смята парите за гориво за "грешни пари" не си купува 3.2.
              +1!

              Comment


              • #52
                За JTS газта наистина е екстравагантност заради цената на уредбата и сложността й.
                За останалите двг-та обаче си е ок. Икономията от газта е около 30-35%, което не е малко. Не е малко защото единственият проблем на ГИ е мястото, което заема бутилката в багажника. Кадърно монтираният и настроен инжекцион не дава никакви проблеми и реално не смущава работата на бензин. Това, че газта съкращава живота на ламбда-сондите, свещите, катализаторите и т.н. просто не е вярно.
                Карам пета година с ГИ, близо 70 к км. и не съм сменил нито една от трите ламбда-сонди, нито един от трите катализатора. Всичко си е оригинално по колата, свещите също. Как така се съкращава живота на свещите когато моите са на почти 140к км. (заводските)? Истината е, че между АГУ отпреди 15-20 години и ГИ от днешно време има огромна разлика.
                Според мен най-подходящият двигател за газ е 3,2 ГТА. Хем имаш мощност в излишък, хем можеш да я ползваш за ежедневна кола без да даваш 50+ лв. за 100 км. висейки в задръствания. Ако искаш всичките коне - натискаш бутона и си получаваш и останалите 20-тина коня.
                2014: Deutschland über alles

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Тънката ми мисъл е, че който смята парите за гориво за "грешни пари" не си купува 3.2.
                  Не е така бе, ти не ги разбираш нещата в БеГе явно - за нас 3.2 е имидж, който си струва пари (и ги даваме), всичко друго са "грешни пари" - бензин, гуми, скъпи масла, скъпи части когато се налага, нови части, данъци, винетки...
                  (Това моля да е ясно, че не е отправено към колегата пуснал темата, говоря по принцип за българската душа)

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                    Айде аз да кажа защо сметките не са правилни... колата освен газ, харчи и бензин (освен ако не си с най-еФтЕната уредба и гъзарееш с това, че "палиш на газ")... На около 100 км изминати на газ, харчиш минимум 5-6 лева в бензин (ама ми се струва малко), а пък ако искаш да си пазиш колата, на всеки 300-400 км изминати на газ, ще покарваш поне 20-30 на бензин (демек дослагваме средно още 3-4 лева на 100 км изминати)... Това само в гориво... Газовата уредба има филтри, които хич ама хич не са без пари и се сменят реално на 10К ама може да се наложи и на по-малко (сложи още един лев средно на 100 км изминати)... А да, трябва всяка година да ходиш и на преглед на уредбата (добави още 1 лева към 100-те км изминати)... И остава следното нещо: на газ дори и с най-хубавите инжекциони, всичко по колата е по-"чувствително"... Първо ще замине катализатора ако е имала, после ще разбереш, че свещите и кабелите всъщност имат доста по-къс живот отколкото ако ги караш на бензин (продължавай с левчетата за 100 изминати километра) и на последно място, когато нещо милимунда мръдне в настройката поради някаква причина (а причини невероятно много и разнообразни) - тичай при газаджия... И дори и да не ти вземат пари или да ти вземат минимални пари, нервите с това ходене и загубеното време в такива разправии когато нещо се закучи поне за мен си струва още левчета на изминатите километри... И накрая колата ти даже върви поне малко по-зле отколкото на бензин...
                    филтър за газ -15лв
                    преглед газова - между 12 и 15лв
                    диагностика ГИ /само ако е нужна/ - 15лв
                    не е толко страшно. освен това ГИ работи в режим closed loop . т.е ако е вързана и настроена както трябва, няма такова нещо като мърдане на настройките, ГИ си компенсира.
                    свещите имат по-дълъг живот дори, по тях не се натрупва нагар.на кабелите също не им се скъсява живота, просто разбираш кога са за смяна, щото на бензин може и да не усетиш ама разхода ти се качва.
                    катализатора се запазва тъй като вредните емисии от газта са по-малко.
                    бензиновите двигатели с директно впръскване работят едновременно и на 2-те горива - 20% бензин и 80% газ. палиш и тръгваш, ГИ управлява всичко.
                    да не говорим че колата може да е по-бърза на газ в зависимост от настройката.

                    между другото вече сериозно навлизат и АГУ при дизелите. там също двигателя впръсква и някакво количество нафта. плюсовете
                    - няма сажди и кадилници
                    - двигателя работи по добре и вредните емисии спадат значително
                    - качва се мощността
                    - излиза по-евтино
                    точка

                    Comment


                    • #55
                      Консумативите със сигурност зависят от системата защото на тази с която имам някакъв опит филтрите и струват 50 лева примерно...
                      За губенето на настройките не случайно казах, че има много начини да стане - правиш някой друг ремонт при който сваляш за 2 часа батерията и хоп, бъгва се дебитомер/ламбда/тпс/100 други неща/ и компа на газовата веднага се бъгва щото не получава правилна информация от екуто на двигателя и т.н. и т.н...
                      Това изказване за катализатора (че от газа се запазва доста повече едва ли не) мисля, че ще трябва сериозно да го преосмислиш .

                      Но както и да е, не ми е целта да тънчим стотинките дали съм прав или не съм, просто казвам, че хората си въобразяват, че сипваш за 20 лева, караш 200 км и това е всичко и си патрон, а то далеч не е така.
                      Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 11:45.

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        филтър за газ -15лв
                        преглед газова - между 12 и 15лв
                        диагностика ГИ /само ако е нужна/ - 15лв
                        не е толко страшно. освен това ГИ работи в режим closed loop . т.е ако е вързана и настроена както трябва, няма такова нещо като мърдане на настройките, ГИ си компенсира.
                        свещите имат по-дълъг живот дори, по тях не се натрупва нагар.на кабелите също не им се скъсява живота, просто разбираш кога са за смяна, щото на бензин може и да не усетиш ама разхода ти се качва.
                        катализатора се запазва тъй като вредните емисии от газта са по-малко.
                        бензиновите двигатели с директно впръскване работят едновременно и на 2-те горива - 20% бензин и 80% газ. палиш и тръгваш, ГИ управлява всичко.
                        да не говорим че колата може да е по-бърза на газ в зависимост от настройката.

                        между другото вече сериозно навлизат и АГУ при дизелите. там също двигателя впръсква и някакво количество нафта. плюсовете
                        - няма сажди и кадилници
                        - двигателя работи по добре и вредните емисии спадат значително
                        - качва се мощността
                        - излиза по-евтино
                        Чета ти поста виждам противоречия но все пак си бия чумбери и се чудя защо тия глупаци досега не са спрели тотално производството на бензинови коли
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                          Консумативите със сигурност зависят от системата защото на тази с която имам някакъв опит филтрите и струват 50 лева примерно...
                          За губенето на настройките не случайно казах, че има много начини да стане - правиш някой друг ремонт при който сваляш за 2 часа батерията и хоп, бъгва се дебитомер/ламбда/тпс/100 други неща/ и компа на газовата веднага се бъгва щото не получава правилна информация от екуто на двигателя и т.н. и т.н...
                          Това изказване за катализатора (че от газа се запазва доста повече едва ли не) мисля, че ще трябва сериозно да го преосмислиш .

                          Но както и да е, не ми е целта да тънчим стотинките дали съм прав или не съм, просто казвам, че хората си въобразяват, че сипваш за 20 лева, караш 200 км и това е всичко и си патрон, а то далеч не е така.
                          ами в колата имаш 3 филтъра пак по толкова пари, какъв е проблема да имаш още 1 за газта.
                          това за бъгването на настройките-бъгва си ги бензиновия комп, значи проблема ти не е в газта.
                          карайки на газ най-малкото -нямаш нагар и е факт че реализираш икономия

                          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                          Чета ти поста виждам противоречия но все пак си бия чумбери и се чудя защо тия глупаци досега не са спрели тотално производството на бензинови коли
                          както дизеловия двигател не е измислен да работи само с нафта, така и бензиновия. имаш пропан, пропан-бутан, метан, етанол, метанол и водород ако искаш даже.
                          има си и коли които излизат от завода директно с газови уредби.
                          точка

                          Comment


                          • #58
                            Аз нямам абсолютно никакъв проблем с газа а и честно казано не ми дреме кой каква икономия реализира и кой какви "грешни пари" дава... Просто подсетих за някои други нещица, които да се вземат предвид в изчислението на харча, няма нужда да ме убеждаваш, че газа е ултимативното гориво на бъдещето или нещо подобно

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение

                              както дизеловия двигател не е измислен да работи само с нафта, така и бензиновия. имаш пропан, пропан-бутан, метан, етанол, метанол и водород ако искаш даже.
                              има си и коли които излизат от завода директно с газови уредби.
                              Дизеловия двигател е измислен да работи само с нафта както и бензиновия в последствие някой решава да ръга газ маз и оцет

                              Знам много добре че има такива коли ма при положение че колата е по-бърза на газ, харчи много по-малко пари, запазват се много повече важни елементи на инжекциона - според теб - защо вече всички не са газови, на всичкото отгоре петролни кризи и тън мън колкото искаш?

                              Айде дизела се доказа че може с новите технологии горе долу да съперничи на бензина, ма защо още във Ф1 карат на бензин макар че едно зареждане в бокса решава състезание. Защо на Льоман не карат дизелите с газови уредби ще постигат невероятна икономия и ниски вредни емисии вместо да бучат ДПФ-и и всекви пречистватели?
                              Last edited by Bobo; d.m.y г., 11:52.
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                                Аз нямам абсолютно никакъв проблем с газа а и честно казано не ми дреме кой каква икономия реализира и кой какви "грешни пари" дава... Просто подсетих за някои други нещица, които да се вземат предвид в изчислението на харча, няма нужда да ме убеждаваш, че газа е ултимативното гориво на бъдещето или нещо подобно
                                в българия сигурно 60-70% от бензиновите коли са на газ. е 10% от тях да имат проблем заради поддръжка, мисля е приемливо. а колко ТС-и съм виждал с обикновено АГУ и хората си карат и грижи нямат.
                                ти ми говориш за газта като за табу. не желая да те убеждавам, и аз мислих като теб, но си купих кола с АГУ. паля, цъкам копчето и си свиркам, грижи нямам.
                                освен това, кола втора употреба с агу е по-продаваема- факт!
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X